varasienresa.blogg.se

Linneas lista

Kategori: Allmänt

Linnea längtar efter:
▶️ Få använda höstkläder (är oändligt trött på de kläder jag haft med mig och gått i de senaste två månaderna!)
▶️ använda parfym
▶️ Mammas underbara mat
▶️ Min familj, min kise och mina vänner
▶️ mitt fotbollslag och träningen
▶️ hösten
▶️ julen

Linnea kommer sakna:
◀️ Värmen, solen och att aldrig behöva frysa. Att ligga och slappa vid stranden/poolen hela dagen
◀️ Känslan av att vara helt oberoende
◀️ Att få somna och vakna bredvid efter Eric varje dag
◀️ Alla saker vi upplevt, alla plaster vi sett (kanske några för första och sista gången?)
◀️ Det billiga priset på mat och kläder

Linnea kommer inte sakna:
↩️ det svåra med att kommunicera med personer som inte kan prata nån engelska
↩️ den vårdslösa trafiken
↩️ att ständigt på bo hotell och äta köpt mat
↩️ att ha alla sina tillhörigheter i en väska

 

 

KOMMENTARER:

  • Kattis säger:
    2014-10-27 | 18:10:08

    Ja borta bra men hemma bäst. Ja tänk vilken resa ni gjort,så mycket ni har upplevt. Men nu ska det bli underbart att få hem er, ses snart" om en vecka"

    Svar: Ja så är det verkligen! Otroligt mycket har vi fått uppleva. Puss ❤️
    Eric Bornestav

Kommentera inlägget här: