varasienresa.blogg.se

Bangkok

Kategori: Allmänt

Hej!!
 
Som vanligt så flyger dagarna förbi och precis när jag skulle släcka fick jag förklarat för mig "att det minsann var min tur att skriva blogginlägg idag, för annars så kommer vi inte minnas denna dagen".
 
Så det får bli ett snabbt eftersom att jag är så trött. I alla fall så hade även denna dagen en mening i vår resa, vi  körde poolhäng fram tills det började mulna, vilket var runt tvåtiden. Då valde vi att ännu en gång åka till några shopping-center, där vi hittade ytterligare lite saker.
 
på kvällen så körde vi ett snabbt 20 minuterspass i gymmet på hotellet för att få igång de förslappade musklerna. 
 
vi hörs imorgon!!
Eric 
 

KOMMENTARER:

  • mamma Birgitta säger:
    2014-10-28 | 00:02:20

    Åhh så gulligt skrivet! Du gav dig i kast med detta och trotsade tröttheten!

    Love you <3

    Svar: Love you too! 😘
    Eric Bornestav

  • Emilia säger:
    2014-10-28 | 00:45:45

    Haha, de förslappade musklerna! Så duktiga ni är!!

    Svar: Haha! Det är väldigt skönt att äntligen röra på sig ordentligt igen, ser fram emot att springa med dig när vi kommer hem! ☺️
    Eric Bornestav

Kommentera inlägget här: